This page requires AC_RunActiveContent.js

Status
Niet open voor verdere reacties.

NetNiet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2010
Hallo,

Ik ben al een paar keer bezig geweest met zoeken op het internet om het probleem te verhelpen, maar het lukt me niet. Ik krijg allerlei linkjes naar mensen die bezig zijn met websites te maken etc. en zo handig ben ik niet! ;)

Ik heb al heel lang een gratis emailadres van zonnet, tegenwoordig tele2. http://se.tele2.nl/
Maar als ik op de website kom, krijg ik deze melding:
This page requires AC_RunActiveContent.js

Omdat ik langdurig in het buitenland verblijf, had ik deze email al geforwarded naar een ander emailadres van mij, maar mijn zonnet mailbox is nu vol en er komt soms belangrijke ifo in, dus ik wil hem graag legen zo snel mogelijk.

Ik krijg deze melding, This page requires AC_RunActiveContent.js, zowel als ik IE als FireFox en vandaag ook maar Opera gedownload, maar ook daarmee krijg ik deze melding.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen wat ik moet doen om toch bij mijn email te komen.

Ik ben niet zo bekend met ingewikkelde computer dingen, dus als jullie me stap voor stap kunnen helpen, heel graag!

Alvast bedankt!

Hallo Bertus, ik krijg deze melding juist als ik naar de webmail wil gaan! ;)

Via emailprogramma's zoals outlook en outlook express lukt het al langer niet, heb daar alles geprobeerd qua instellingen voor POP3 en SMTP server aangezien ze al een paar keer van naam zijn gewisseld.

Maar ik probeer dus naar de webmail te gaan, maar zodra ik op de pagina kom en die gaat laden, krijg ik de melding: This page requires AC_RunActiveContent.js

Ik heb inmiddels dankzij een meneer die in Tanzania woont met hetzelfde probleem, een oplossing gevonden om via GMail mijn zonnet emails te lezen.

Maar het blijft een vreemde melding als ik op de gebruikelijke wijze mijn email wil benaderen en dat dus niet kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan