This version of windows 7 is not genuine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo,

Ik heb mijn windows 7 gedownload van *KNIP* site.
Nu heb ik windows 7 all een jaar en elke keer activeer ik hem de windows 7 loader ook van *KNIP* site.
Maar nu opeens niet meer!
Ik heb 7 gister avond om 8:00pm opnieuw geinstalleerd en geactiveerd. maar na 12 uur komt er een melding rechts onder op de desktop, This copy of windows 7 is not genuine.

Wat kan ik doen??

Mvg Windowsfaq

Laatst bewerkt door een moderator:
1. Het is niet nodig en toegestaan de site te noemen, waar je het gedownload hebt.
2. Windows legaal kopen en activeren.

Het komt door de update die alle illegale versies uitschakelt. Je kan hier niks meer aan doen, ik heb hem zelf ook via de alternatieve weg en ik installeer de update simpelweg niet.

Het komt door de update die alle illegale versies uitschakelt. Je kan hier niks meer aan doen, ik heb hem zelf ook via de alternatieve weg en ik installeer de update simpelweg niet.

waarom zou Microsoft dat doen? waarom?:eek::confused: en niet even van te voren waarschuwen.
Ik vind dat Microsoft nu fout bezig!:evil: Hij jaagd al zijn Windows klanten weg en gaan overstappen naar ubuntu (open source en gratis).

Wat vinden jullie?

Mvg Windowsfaq

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Microsoft verkoopt zijn producten, en wil tegen gaan dat je hem illegaal download. Er is hier voor gewaarschuwd, daarom heb ik hem ook niet gedownload. Wat zou jij er van vinden als iemand je 100 euro kostende software download? Tuurlijk voordelig voor de downloader maar je wilt er natuurlijk wel iets aan doen.

Ik ben geen engeltje,maar mijn OS koop ik toch echt wel,net als mijn pc trouwens.

Maar goed een oplossing,vrij simpel : Remove WAT.
:evil:

Je kan hier wel wat aan doen, Microsoft installeert twee fixes die je dus nou net niet moet installeren. Heb je die wel, dan kun je ze gewoon deinstalleren ..

Echter, het vermelden van die fixes waar het in deze omgaat, gaat het bestek van dit forum voorbij, en zal ik dus dan ook niet noemen :)

Doe zoals de meeste .. Koop gewoon een legitime retail versie van het OS wat je al zo lang gebruikt, wel zo eerlijk lijkt me ;)

Suc6! :thumb:

2 Fixes, volgens mij maar 1 hoor... en je mag dit gewoon melden welke KB het is. Er is zelfs een topic over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan