Deze router fungeert o.a. als modem voor een achterliggend bedraad netwerk. Dat werkt gewoon. Maar op WiFi krijg ik wel verbinding, en ik krijg ook een IP adres uit de DHCP range. Maar ik verwacht dan dat er dan ook een default gateway wordt toegewezen en dat NAT gaat werken. Dat gebeurt allemaal niet. Ik kan nergens heen PINGen (node unreachable) en ook verder werkt er niets. En ik kan nergens iets vinden om e.e.a. mee aan te sturen. Is er nog ergens een menuutje/knopje dat ik gemist kan hebben? Of een onhandig vertaald iets (want NAT en gateway komen niet in die vorm in de menustruktuur voor)?
Het aanzetten van DHCP heb ik al wel ontdekt, dat zit op een totaal onlogische plaats. Zijn er nog meer van dergelijke verborgen menus?
DHVP moet DHCP zijn, maar dat staat in de titel, die kan ik niet meer veanderen.
Het aanzetten van DHCP heb ik al wel ontdekt, dat zit op een totaal onlogische plaats. Zijn er nog meer van dergelijke verborgen menus?
DHVP moet DHCP zijn, maar dat staat in de titel, die kan ik niet meer veanderen.
Laatst bewerkt: