Thomson-Alcatel TG789vn: modern warfare 3 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwwally

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
14
Windows 7
Bitdefender
Thomson-Alcatel TG789vn


Ik heb alles gedaan wat op Portfoward.com staat, ik krijg alleen nog steeds bij mw3 het nat type STRICT. uPnP al staat al open.
Zijn er nog meer poorten die je moet open zetten, die niet op portforward.com staan?
Ik heb al iets gelezen over super user etc, ik weet alleen niet hoe dit moet met deze router.

Gr
Erik
 
Daar had ik wel wat aan:), heb namelijk alle stappen gevolgd zowel die link als portforward.com maar nog steeds strict. Ik begin er achter te komen dat het wss niet mogelijk is met deze router van kpn:(
 
Heb hetzelfde probleem met mijn PS3 en Modern Warfare 3. Bij het testen van de internetverbinding van de PS3, staat nat type op 2. Allen in de game blijft de nat op strict staan.
 
Goedemiddag
bij mij is het gelukt vandaag op de ps3 dus weet alleen niet of dit ook voor pc geld
Router heb ik voor de zekerheid opnieuw opgestart fabrieksinstelling upnp op aan gezet
modern warfare2 aan gezet naar multiplayer en daar staat nat open.
Daarne disc eruit en modern warfare 3 erin en staat dan ook opeens op open dus begin steeds meer te denken dat het niet aan de router ef modem ligt maar aan de spel computer of uitgevers
succes ermee buj werk alles perffect grt ferdy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan