Thomson router + ziggo internet modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ohreally

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Okidoki heb sindskort ziggo internet, hiervoor zat ik bij Online waar ik nog een Thomson router van had met ingebouwde modem.
Bij het bestellen had ik dan ook het gevoel dat ik geen draadloos router nodig had aangezien ik al een router had, dus de boel werd aangesloten en via een utp kabel kan ik dan ook gewoon m'n ding doen.
Nu zit ik boven met nog een paar boxen die ik ook inet wil geven, dus ik aan de slag, maar het lukt me dus niet om die thomson in het netwerk te krijgen.
Heb 192.168.1.254 opgevraagd en daar zag ik dan ook dat de adsl verbinding niet aangesloten was, heb geprobeerd om de phone cable dus in de dsl port(thomson) te doen (dus zonder ziggo modem) en een utp kabel van ziggo modem naar ethernet aansluiting van thomson router vind ie ook niet geweldig.

Ik zal ongetwijfeld wat fout doen, maar is het uberhaupt mogelijk op deze manier of verdoe ik m'n tijd?

Cheers!

Als je alleen van je modem de adsl naar de ethernet poort van je router gaat, zou die t moeten doen. Anders probeer je gewoon (mits je het wachtwoord en naam van je ziggo modem hebt) telefoonkabel uit de muur in je phone in van de router en de dsl naar de dsl van je router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan