Thomson tg123g verbinding met Experiabox

Status
Niet open voor verdere reacties.

toscane12

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2008
Hallo, sinds gisteren heb ik een draadloze verbinding van mijn pc met XP, service pack 3.
De adapter is een Thomson tg123g en is verbonden met de Experiabox van KPN.
Het geheel werkt prima, maar na het uit en aan zetten van de pc is het vinkje voor "draadloos netwerk automatisch configureren" verdwenen en is er geen verbinding. Na het weer plaatsen van het vinkje is de verbinding weer aanwezig. Natuurlijk, het werkt op deze manier, maar het is wel omslachtig. Kent iemand een manier, zodat het vinkje niet meer verdwijnt? Alvast bedankt!

Hoi,
kijk even hier
je moet of het draadloos netwerk door Windows laten regelen of door de bijgeleverde software.
Lees dit ook even
Succes.

Laatst bewerkt:
Bedankt!

Bedankt voor deze hele snelle reactie! Hier zal ik naar ik hoop wat mee kunnen en ga er mee aan de slag!

Groet, G

Opgelost

Hallo, het "probleem" is opgelost. Ik heb beide links van jou bekeken, met name de WZC . Deze was correct ingesteld, op "automatisch" dus. Uiteindelijk heb ik de helpdesk van KPN gebeld. Met behulp van de medewerker heb ik in "een" dos-venster een opdrachtregel moeten invoegen, helaas kan ik niet meer reproduceren hoe deze luidde. Vanaf dat moment blijft het vinkje staan, ook na het opnieuw opstarten van de pc.
Jij ook nogmaals bedankt!

Gr. Geert

Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan