Thomson TG789vn(kpn experia box ) NAT 3 ps3 problem

• Onderwerp starter Onderwerp starter iraj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iraj

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo
weet iemand hoe ik van NAT3 naar NAT2 van ps3 af kom.Ik heb een Thomson TG789vn(kpn experia box router(zwart)

Kan iemand me helpen A.U.B?
Gr
iraj
( katwijk)

Ja graag

Voor mij dezelfde vraag.

Ik heb nu al weer spijt dat ik bij kpn zit.

wij hebben er ook last van.
we hebben iedereen gebeld en niemand kan helpen
playstation en kpn weten niks hier over.
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
wie o wie heeft zijn NAT wel open bij KPN en hoe heb je dat gedaan

Hallo
ik heb nat2 bij ps3 nu maar niet met kpn Thomson TG789vn.
er is geen oploosing met Thomson TG789vn om nat 2 krijgen,Gooi hem zeker weg .

opgelost

dit is mijn opstelling> thomson tg789vn> ps3 > pc lan > laptop wlan

ga naar 192.168.2.254> open toolbox > delen van spelen & toepassingen > Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen > vink UPnP aan en klik op toepassen. verlaat het menu.

start de ps3 en ga naar instellingen > netwerkinstellingen > instellingen internetverbinding > bevestigen > eenvoudig > druk X toets om de instellingen op te slaan > verbinding testen > nu heb je NAT-type 2.

heb de tv, ps3, pc en de laptop tegelijk laten draaien en geen conflicten kunnen vinden.
ook voor de zekerheid nog even met mijn mobiel naar de vaste telefoon gebeld en die doet het ook.

de software versie van de experiabox is 8.4.2.u

laat het even weten of dit ook bij jullie is gelukt, bij mij is het iniedergeval opgelost en kan ik weer online gamen.

grtz Nanno

Ik heb ook een experiabox, en al meerdere keren met KPN gebeld...
Zij snappen er niets van, en kennelijk zit er iets in die experiabox waardoor e.e.a. wordt geblokkeerd,

De oplossing naar NAT-2 klopt, ik heb ook nat type 2, echet in COD black ops, staat mn verbinding nogsteeds op STRICT..

iemand een idee hoe je dat naar open krijgt?!

Tnx alvast...

zoek eens op google naar het openen van poorten op de experiabox. ik weet zeker dat ik het heb gezien maar even geen idee waar. ik ga zelf ook nog even zoeken, als ik wat weet hoor je van me.... good luck:thumb:

Daarmee sluiten we deze topic. De topic is van Februari 2010, dus lang niet actueel meer. Daarbij is het mee liften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan