thomson tg789vn router nat type strict probleem! help me

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy1994

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2014
Goeiedag allemaal waarschijnlijk komen dit soort vragen heel vaak voor en ik heb er al heel wat gelezen en heel wat oplossingen geprobeerd maar ik kom er maar niet uit.

ik heb een thomson tg789vn router van kpn zwarte router achterkant wit en ik heb mijn playstation 3 erop aangesloten.
ik kreeg eerst NAT type 3 en op call of duty black ops 2 NAT type strict , ik ben zover gekomen om me NAT type naar 2 te krijgen
alleen bij call of duty 2 blijft hij op NAT type strict eigenlijk dus gewoon NAT type 3 hierdoor kan ik games niet hosten en dus ook niet bij vrienden in hun game joinen dat is nogal irritant als je een game online wilt spelen met vrienden.
ik heb het volgende allemaal al gedaan;
-playstation 3 ip adres vast gezet zodat die niet meer veranderd.
-Upnp aangezet in mijn router.
-black ops 2 porten toegevoegd en aangezet in mijn router.
-mijn playstation geregistreerd als game console in de router.
-draadloos geprobeerd.
-heb ook geprobeerd me playstation 3 poorten toe te voegen zodat die gewoon alles zou toelaten van de ps3 werkte ook niet.
kortom ik heb zo goed als alles geprobeerd wat je met die router kan doen aangezien deze router niet zoveel mogelijkheden heeft.

nu vroeg ik me wel af kan ik me playstation 3 in een DMZ zone plaatsen met deze router ik kan het nergens vinden maar misschien kan iemand mij helpen, beveiliging het kan me gestolen worden ik weet dat DMZ zone niet goed is maar ik heb niet voor niets internet ik wil normaal kunnen gamen.

hartelijk bedankt alvast wees niet te zuinig met uitleg via foto's dat is alleen maar makkelijker ;) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan