Thuis server kopen, Advies graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hallo,

Ik wil graag een een server kopen voor eigen gebruik. Ik wil hem thuis neerzetten en er zowel website(s) op hosten als game server(s). De site(s) en game server(s) zijn voor eigen gebruik, ik wil namelijk een online multi gaming clan opstarten. Ik weet het, het is op zich wel een verantwoordelijkheid (hoewel je het niet met commercieel kan vergelijken) Ik ben niet onervaren met een multi gaming clan.

Ik wil graag advies of jullie het wel een goed idee vinden als ik dit zelf thuis ga hosten. Als ik de server ga aanschaffen ga ik ook meteen glasvezel laten aanleggen en een contract voor 50Mb/s up&down afsluiten. Ik weet dat downloaden er niks mee te maken heeft, maar dat zit er nu eenmaal bij.

Ik wil ook graag advies over welke server ik het beste kan aanschaffen, dan moet je zowel denken aan prijs als aan kwaliteit. Het is dat ik graag de Call of Duty series erop zou willen draaien, dan moet je ook denken aan een 24 slot tot max 32 slot server. ( waarschijnlijk ook Call of Duty 6 'modern warfare 2' )

Alvast bedankt voor jullie help of voor het lezen van mijn post.

Met vriendelijke groeten,
Rowan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan