Thuisgroepen joinen, niet maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo allemaal,
Mijn vader en ik hebben nu allebei Windows 7 Ultimate NL draaien, hij op zijn laptop (waarop ik dit nu typ), ik op mijn PC. Op mijn PC heb ik een thuisgroep gemaakt en het wachtwoord + instructies uitgeprint, volgens de instructies moet ik naar 'Opties voor thuisgroepen en delen' gaan (op de laptop waar ik lid wil worden). Daar kan ik volgens de instructies op 'Nu lid worden' drukken. Maar ik zie alleen maar 'Thuisgroep maken'. Hoe kan ik nu lid worden? :confused:

Alvast bedankt,
LarsL.:thumb:

Laatst bewerkt:
Kan aan mij liggen, maar je geeft aan de groep op jou pc te hebben gemaakt. Waarom zou jij daar dan nog lid van moeten worden. Lijkt mij dat die optie bij andere pc's die lid willen worden van toepassing is.

Kan aan mij liggen, maar je geeft aan de groep op jou pc te hebben gemaakt. Waarom zou jij daar dan nog lid van moeten worden. Lijkt mij dat die optie bij andere pc's die lid willen worden van toepassing is.

Oh sorry ik heb het verkeerd verwoord, vanaf de pc heb ik een thuisgroep gemaakt, nu wil ik met de laptop me daar aanmelden en dat lukt niet, ik kan alleen een thuisgroep maken.

Ik werk helemaal niet met die functie en deel gewoon de schijven en printers die ik wil in het netwerk.
Net zo makkelijk en werkt altijd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan