tranceftw
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2009
Hallo, ik was het beu dat ik constant mails moest sturen naar mijn ouders met bijlages om dingen af te printen dus ging ik vandaag eens kijken om een thuisnetwerk op te zetten. Ik ben hieraan begonnen en nu kan mijn zus plots aan al mijn bestanden op mijn computer en het lukt me maar niet om deze optie uit te schakelen. Ik beschik trouwens over Windows 7. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Bij bibliotheken heb ik al eens uitgevinkt dat ik niets meer wou delen, ik heb ook al gezet dat ik geen openbare mappen meer wil delen, ook dat ik geen mappen in het algemeen wil delen. Ik heb ook al rechtsgeklikt op mijn map waar zij in kan en gezegd dat ik die met niemand wil delen maar niets helpt. Ze kan steeds al mijn bestanden blijven bekijken. Ook als ik mezelf uit het thuisnetwerk verwijder kan ze nog steeds in mijn map.
Hopelijk kunnen jullie me zeggen hoe ik slechts één gedeelde map krijg die mijn zus wel kan zien, maar zodat ze niet op mijn bureaublad, gespreksgeschiedenis, documenten, enz. kan.
Dank bij voorbaat
Grts
Hopelijk kunnen jullie me zeggen hoe ik slechts één gedeelde map krijg die mijn zus wel kan zien, maar zodat ze niet op mijn bureaublad, gespreksgeschiedenis, documenten, enz. kan.
Dank bij voorbaat
Grts