Thumbs.db

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco4all

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
4
Goeden dag Mensen,


Is er een freeware programma waarmee ik det bestand thumbs.db mee kan openen?

Alvast bedankt.
 
Hey bedankt voor je snelle reactie :)


Maar ik snap wel wat .db is.
Maar er is een programma dmthumbs om in de thumbs.db te kijken, daarvoor moet je betalen.
Ik zoek dus een freeware programma die dat ook doet.

Als je hier nog een snelle reactie op geef :)
 
Wat wil je zien dan, volgens mij is het altijd 2 Kb groot, veel zal er niet in staan.
 
Thumbs.db viewer is volgens mij ook niet gratis. JE hebt geen Acces neem ik aan?

Een Trial?
 
Laatst bewerkt:
Met access is het niet te openen helaas,
Maar de thumbs is zeker wel groter, bestaat uit meerdere thumbs en heb zelfs een thumbs van 450Mb.

Een kennis heeft net een kindje gekregen en natuurlijk zijn daar foto's van gemaakt,
Hop op de PC gezet en weer foto's gemaakt en hop weer op de pc gezet en de eerste reeks overschreven.

Hij is zelf aan het knutselen gegaan en heeft uiteindelijk mij erbij geroepen ik met tools van iolo search & recover nog andere waar ik de naam zo niet meer van weet.
Maar helaas een hele hoop vond hij terug maar niet de eerste foto's van de bevalling :(

Maar nu komt het, als je naar de map afbeeldingen gaat (waar de foto's staan) ziet hij de iconen met de oude foto's, opent hij ze krijg hij de nieuwe foto's.
Een geluk bij een ongeluk dat dus de iconcache.db en thumbs.db een beetje overstuur zijn.

Daarom wil ik het dus openen om misschien nog wat te redden.

Wat een verhaal :)
 
.db kan ook voor een database extensie staan (in dat gevaal geen probleem voor Access), maar daar gaat het dus niet om. Lukt die Trial?
 
dmthumbs dat werkt.
In de trail laat hij de eerste 5 foto's zien en 1 ervan (toevallig) heb ik dus hersteld.
Maar je moet een licensie hebben om de rest te openen.
Daarom ook de vraag of er een freeware programma bestaat.
Waar kan ik het beter vragen dan hier :)

Als dat niet zo is, kunnen we het altijd nog aanschaffen.

Bedankt voor jullie medewerking trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan