Thunderbird e-mail kwijt !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarmin

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2005
Berichten
10
Gisteren startte ik Thunderbird op en bleek ik alleen mijn adresboek nog te hebben en alle (bewaarde) e-mails waren spoorloos. Na wat zoeken op internet kwam ik verschillende tips tegen, oa. Sfinx. Alleen het lukt me niet om de e-mail terug te krijgen in Thunderbird.
Het staat wel in de Profiles op de pc, maar ik kan ze met geen mogelijkheid in Thunderbird krijgen. Ze hebben een msf. toevoeging. Wie kan me helpen ? ik moet er bij zeggen dat ik een absolute leek ben, dus veel verstand heb ik er niet van, graag een zo simpel mogelijke uitleg dus :confused:
ALVAST BEDANKT !!!!
 
Heb je toevallig Thunderbird opnieuw geinstalleerd? Wat je zou kunnen doen is via Mozbackup alles te "back-uppen" en nadien weer terughalen. Overigens een ding. Ik zag dat je in het Mozilla forum dezelfde vraag had gesteld, waar je waarschijnlijk heel gericht antwoord zal krijgen. Dus Mod wat doen we hiermee?? Dicht?
 
Sorry, ik wist niet dat ik dit niet op meer plaatsen mocht vragen. Ik dacht dat het forum openstond voor iedereen en hoe meer mensen, hoe meer mogelijkheden voor een oplossing dacht ik. Misschien ben ik te naief.
Verwijder de boel maar.
 
Kopieër ze gewoon in je nieuwe profiel, die msf files, of de hele map, "mail", of alles uit je oude profiel, je hebt Thunderbird opnieuw geinstalleerd, en de oude profielen werken dan niet meer.
 
Ik zag dat je in het Mozilla forum dezelfde vraag had gesteld, waar je waarschijnlijk heel gericht antwoord zal krijgen. Dus Mod wat doen we hiermee?? Dicht?

Hoezo, wat doen we hiermee?? Het staat een ieder vrij om op welk forum dan ook zijn/haar vraag te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan