Thunderbird in het Nederlands omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb vanmorgen een nieuwe poging gewaagd om mijn, overigens tot volle tevredenheid werkende TB 1.0 in het Engels om te zetten in het Nederlands.
Ik heb de nieuwste 1.0 NL gedownload en geinstalleerd. Maar helaas, na afsluiten en weer opstarten komt de Engelse versie weer naar voren.

Op diverse forum gelezen over de profilemanager, ook gevonden in de Program Files maar daar kom ik vast te zitten omdat ik gewoon niet weet waat daar te moeten doen.

Kan iemand mij in gewoon Nederlands vertellen wat de procedure is om de TB 1.0 Engels in het TB 1.0 Nederlands te krijgen?:)

Ergens onderin dit document lees ik bij "bekende problemen" een soort van handleiding (in gewoon Nederlands :D )

Die had ik ook al gelezen, maar ik zal niet echt in vorm zijn, maar ik vind het nog gewoon te moeilijk.....ik had liever een soort van houtjes touwtjes handleiding gehad voor dummies....waarbij ik aan het handje wordt genomen en stapsgewijs doe wat ik moet doen.

Maar in ieder geval bedankt voor je hulp.

groetjes:D :thumb:

Ik denk dat ik maar gewoon blijf wachten tot die slimme jongens een nederlandse uitvoering maken met eigen installer die je gewoon over die engelse heen kan zetten....ze maken mooi spul maar blijven maar rondhangen in die freaky omgeving; wil je nou echt Windows Outlook(Express) en IE op zijn donder gaan geven zorg er dan voor dat installeren makkelijk wordt gemaakt, vooral voor dummies als ik. En dan mag ik nog van mijzelf zeggen dat ik over het algemeen een gemiddeld nivo heb gekregen wat computers betreft gezien het aantal computers in de familie die ik moet bijhouden...

Ik geef het op; diverse forums gelezen en geprobeerd wat er staat; ik begrijp het gewoon niet.

Ik wacht wel weer af of er ooit nog een echte TB in het Nederlands komt of ik stap weer over op Outlook Express of Opera.....

Mijn partner, zonder verstand van computers als dat ik zou hebben zegt; verwijder dan gewoon die Engelse versie en zet die Nederlandse er dan op........

Maar een keertje gedaan......ik moet meer naar haar luisteren!

Gelukt!

Vrouwen!

:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan