karimbizid
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2006
Hallo helpmijers,
Na een herinstallatie van mijn PC moest ik ook Thunderbird weer opnieuw instellen.
Geen enkel probleem leek mij, maar ik loop toch op een probleempje.
Ik maak gebruik van de mail service van Mijndomein.nl.
Hier kun je d.m.v. POP gewoon je mail ontvangen in bijvoorbeeld Thunderbird,
maar je moet zelf voor een smtp server zorgen.
Dit doe ik dus via Gmail, want in Gmail heb je de mogelijkheid om je gmail adres te verbergen en daar een ander adres voor in de plaats te zetten.
Dus als ik met Gmail een bericht verstuur zijn mensen gewoon mij Mijndomein adres.
Dat betekent dus dat mijn POP en mijn SMTP server allebei andere inloggegevens hebben.
Leek mij geen probleem, want dit kun je in Thunderbird gewoon instellen en dit heeft voorheen prima bij mij gewerkt.
Na het instellen probeerde ik dus een mail te versturen.
Ik kreeg de volgende fout:
(Zie bijgesloten afbeelding)
Wat gaat er fout?
Alvast bedankt,
Karim
Na een herinstallatie van mijn PC moest ik ook Thunderbird weer opnieuw instellen.
Geen enkel probleem leek mij, maar ik loop toch op een probleempje.
Ik maak gebruik van de mail service van Mijndomein.nl.
Hier kun je d.m.v. POP gewoon je mail ontvangen in bijvoorbeeld Thunderbird,
maar je moet zelf voor een smtp server zorgen.
Dit doe ik dus via Gmail, want in Gmail heb je de mogelijkheid om je gmail adres te verbergen en daar een ander adres voor in de plaats te zetten.
Dus als ik met Gmail een bericht verstuur zijn mensen gewoon mij Mijndomein adres.
Dat betekent dus dat mijn POP en mijn SMTP server allebei andere inloggegevens hebben.
Leek mij geen probleem, want dit kun je in Thunderbird gewoon instellen en dit heeft voorheen prima bij mij gewerkt.
Na het instellen probeerde ik dus een mail te versturen.
Ik kreeg de volgende fout:
(Zie bijgesloten afbeelding)
Wat gaat er fout?
Alvast bedankt,
Karim