thunderbird start niet op in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas10

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2012
goeiemorgen,

ik had vanmorgen een probleem met mn pc (startte alleen op in veilige modus). na systeemherstel en na enkele handelingen waarvan ik dacht dat ze misschien ergens toe zouden leiden (trial versie ad aware, nieuwe versie van antivir downloaden en nog wat handelingen die ik me niet herinner) werkt bijna alles weer... behalve thunderbird.

als ik thunderbird opstart krijg ik een venster met daarin de mededeling dat: thunderbird is vastgelopen. ik krijg dan de mogelijkheid om ze een crashreport te sturen en thunderbird opnieuw op te starten. dit heb ik gedaan, maar dan krijg ik exact dezelfde melding opnieuw...

wie weet wat te doen?
enne, ik ben echt niet handig met computers, dus als je een oplossing hebt, wil je die dan zo duidelijk mogelijk formuleren :D

alvast bedankt

sebas10

maar ben ik dan niet al mn mails kwijt?
of is er n manier om te zorgen dat ik mn mails behoud?

Heb je al is geprobeerd deze uit te voeren als administrator?

ik had al gewaarschuwd dat mijn kennis over pc's minimaal is: hoe doe ik dat 'uitvoeren als adm'?

ik heb gevonden hoe ik dat moet doen! maar thunderbird werkt nog steeds niet...

ok, ik heb de map gevonden met daarin al mn postbussen, prullenbak, sent email, etc. in deze mappen zitten .msf bestanden en bestanden zonder extensie (klopt het dat ik deze bestanden niet kan openen?). deze volledige map heb ik gekopieerd naar mn bureaublad.

is nu de volgende stap om thunderbird te verwijderren en dan opnieuw te installeren? en hoe krijg ik mn oude postbussen/mails dan weer in thunderbird?

gr

Als het goed is zouden deze opgeslagen moeten zijn op je account. Wanneer je het email programma zelf verwijdert en opnieuw installeerd, dan kun je volgens mij de emails weer terugkrijgen wanneer je je eigen emailaccount weer aanmaakt. (mocht dit met thunderbird niet zo zijn dan hoor ik dit graag).

Thunderbird verwijderen, opnieuw installeren en de .msf-bestanden in de juiste map.

hehe, alles doet t weer!
heb eerst verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. na openen van thunderbird, stonden al mn mails weer op de juiste plek.
bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan