Thunderbird verzend geen mail meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witsenburg

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Hoi,

als ik een mailtje geschreven heb, en ik klik op verzenden, dan gebeurt er niets. Het window blijft gewoon openstaan. Ik kan hem wel opslaan als concept, of dichtgooien zonder op te slaan. Tot gisteren werkte het wel, zover ik weet is er niks aan de PC verandert. Ik denk zelf dat er iets met een virusscanner of zo is, want die updaten automatisch, maar ik weet niet waar ik het moet zoeken.

Wie helpt mij?

Dank,

Hugo

Laatst bewerkt:
Kloppen je account gegevens nog wel?

Ja, dat staat allemaal goed. En via een oude PC werkt het ook nog. Iets houdt het verzenden tegen. Ik kan via Firefox wel up en down loaden. De verbinding is dus ook goed.

Hugo

Maak met de software "Mozbackup" (klik) eens een bakup van je maisl en adresboek.
Daarna je mail-account verwijderen en / of Thunderbird opnieuw downlaoden en installeren.
Dan met Mozbackup de boel weer importeren en je account aanmaken.

Nu wil ik weleens weten, of het vóór of nà het importeren van mails (en gegevens) fout gaat.

Dus gaarne nogmaals de herinstallatie, (oude map verwijderen, dan installeren) dan alleen je account aanmaken, en dan proberen te verzenden. Bijvoorbeeld naar jezelf.

Reden: Mozbackup importeerd ook andere gegevens en settings dan alleen mails en adresboek.

Gaat het om mails die je naar meerdere personen stuurd, of ook naar 1 persoon?

Laatst bewerkt:
Dank jullie wel. Alleen de- en herinstalleren werkte niet, maar herinstalleren na ook verwijderen van de map in de program files werkte wel. Alles doet het weer, bedankt!

Hugo

Juist, er werden dus oude settings meegenomen in de installatie map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan