Thunderbird verzendknop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Ik gebruik Thunderbird. In de nieuwste versie ontbreekt de verzendknop. Hoe kan ik die knop weer zichtbaar maken?

Ik snap je vraag niet. Ik heb zojuist de nieuwste versie geïnstalleerd, en tijdens het opstellen van het bericht staat er gewoon Verzenden.
Doe eens een schermafdruk (met privacygevoelige zaken zwartgemaakt).

Mogelijk heb je de Verzenden knop zelf 'zoekgemaakt'. Doe het dan als volgt:
a. Begin met het opstellen van een nieuwe mail (knop Opstellen)
b. Druk kort de Alt toets in, zodat het menu in beeld komt.
c. Kies in het menu: Beeld -> Werkbalken
Kijk of ALLE werkbalken zijn geactiveerd. Mogelijk is dat de reden waarom je de Verzenden knop niet ziet.
Staan ze allemaal aan, dan kiezen voor Aanpassen
Sleep het Verzenden knopje naar de werkbalk waar Beveiliging, opslaan etc. staat.

Tijs.

De verzendknop is terug. Nu krijg ik bij verzenden de melding
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: 5.7.1 Unable to relay for wwillems5@gmail.com. Controleer de berichtontvanger wwillems5@gmail.com en probeer het opnieuw.
Het mailadres is goed, wat betekent deze melding en hoe kan dit probleem opgelost worden?

Laatst bewerkt:
Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

er is een vraag bijgekomen dus ik heb nog een probleem

Dan zet je deze vraag op opgelost en start je daarna een nieuwe vraag. Per slot zou anders de titel van déze vraag niet dekken wat er in je volgende vraag het onderwerp is...

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan