Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
819
ik werk met windows 10 en als mailprogramma gebruik ik Thunderbird,
waar ik meerdere accounts heb, maar bij een account als ik die selecteer, zie ik onderaan op de balk staan in het geel 89%;
als ik daar op klik verschijnt een venster Mapeigenschappen en bij Quotum
zie ik Storage 89& vol - 13,4 GB/15,0 GB (zie afb 1)
en bij algemene informatie staat o.a. Map repareren, (zie afb 2)maar hierop klikken heeft geen verbetering
ik heb de berichten bij die account in postvak IN al verwijderd en ook in de submappen, maar die gele balk met 89% blijft zichtbaar; Hoe is dit op te lossen ?
bo48.JPG

bo481.JPG
 
Prullenbak al leeg gemaakt?
Kijk ook eens of er bij Quotum iets niet goed staat.
 
Dat is Gmail zelf die aangeeft dat de mailbox bijna vol zit, je kunt 'maar' 15 Gb kwijt daarin, het ligt dus niet aan Thunderbird.
Dus online inloggen bij Gmail en daar berichten verwijderen.
 
Precies wat maestro zegt. Maar het zal niet zo zijn dat je al 13,4 GB aan e-mails hebt. Voor de 15 GB gratis opslagruimte bij Google tellen niet alleen je e-mails mee, maar ook wat er in jouw Google Foto's staat en wat er in Google Drive staat.

Ga naar https://mail.google.com
Log in met e-mailadres en wachtwoord van Gmail.
Klik niet op een e-mail

In het rechter paneel zie je hoeveel opslag jij op dit moment gebruikt.
Klik op het blokje met het pijltje:

61eab05eeed2e-Ashampoo_Snap_2022.01.21_13h59m04s_001_.png


Daarna krijg je te zien hoeveel er van de gratis 15 GB aan opslag is gebruikt door Gmail, Google Foto's en Google Drive.
Screenshot van mijn gebruik hieronder:

61eab0ad5ebe2-Ashampoo_Snap_2022.01.21_14h00m58s_002_.png


Lees verder op die website hoe jij opslagruimte vrij kunt maken.