Ti 84 programma's op ti nspire cx

Status
Niet open voor verdere reacties.

sietski

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo,

Ik werk al een paar jaar met die TI-84 Plus en heb daar verscheidene programma's (8xp e.d. formaten) op gemaakt. Ik heb sinds kort de nieuwe TI Nspire CX (.tns formaten) gekocht en wil daar graag een aantal van die programma's op overzetten. Ik heb google al vele malen geraadpleegd maar ik kom er niet uit hoe ik die programma's zou kunnen converteren, of eventueel op een alternatieve manier op de Nspire CX kan openen.

Alvast bedankt:)
Gr, Sietze

Hallo sietski,

Programma's voor de TI-84 Plus werken niet direct op de TI-Nspire CX. TI-Nspire CX bevat 2 programmeeromgevingen: TI-Basic en LUA. Je programma's kan je handmatig daarin overzetten. Voor verdere info kan je kijken in de referentiehandleiding van de TI-Nspire CX (hier).
En ook op de site van T3 Nederland vind je info over programmeren. (En mijn email adres).

Succes, groet, GertT

Hallo gert,

Ik kom hier helaas niet verder mee. Ik heb een duidelijke handleiding nodig om een ti 84 + programma op de nspire cx te krijgen, normaal gesproken accepteert die namelijk alleen .tns bestanden.

Gr, Sietze

Sietze,
Stuur me even een mail: *KNIP*
Bedankt,
Gert

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Gert,

De communicatie kan gewoon via het forum blijven verlopen. Op die manier hebben andere mensen met een (soort)gelijk probleem er ook baat bij.

Met vriendelijke groet,

ErikBooy007
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan