TI Connect voor Windows 7 64x

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheesypoof

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Hallo,
ik wilde dus via TI Connect 1.6 bestanden van mijn pc naar mijn grafische rekenmachine sturen, maar het programma kan steeds mijn GR niet te pakken krijgen. Nu ben ik erachter gekomen dat dat komt omdat ik 64bit heb. Weet iemand hier de stappen die ik moet nemen om ervoor te zorgen dat mijn GR herkend wordt?
PS ik had al gegoogled, maar zonder succes, via de info van die sites krijgt hij hem nog steeds niet gevonden...

Alvast bedankt,
CP

Weet je zeker dat de drivers goed zijn geïnstalleerd. Dat probleem had ik namelijk ook, na het laten installeren van de drivers (door windows zelf) werkte alles feilloos. Kijk eens in het apparaatbeheer of je daar iets van een vraagteken ziet, zoja, dan zal er in het contextmenuutje vast wel een optie zijn om de drivers uit windows update te vissen.

Verder zijn de instellingen van het verbinden met die rekenmachine (ik neem aan de TI83, TI83+ of de TI84+) een beetje achterhaald. Je zult hem wel niet met een seriële kabel aansluiten, maar met een USB-kabel. Ik weet niet of je die instellingen al had aangepast. Zo ja, dan moet je dat alsnog even doen, en wel als volgt:
.
Bij het venster waarin TI connect naar de rekenmachine zoekt, moet je wachten totdat hij uitgezocht is, en tot de conclusie gekomen is dat hij geen rekenmachine kan vinden. Dan verschijnt er als het goed is een knop met "Communication Settings". Vervolgens vul je in het verschijnende venster in welke rekenmachine je hebt, en kabel. Laat de laatste leeg! Als je daaruit iets kiest, vervalt de instelling over het type kabel.... Refresh een keer, en misschien kan hij hem daarna wel vinden.

Veel succes!

mr32 :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan