Tientallen afzenders ineens in een regel plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Besturingssysteem
Win 365
Office versie
Office 365
Er is al een helaas gesloten topic over dit onderwerp maar misschien werkt de mijne beter of eenvoudiger.
Het gaat mij om de stortvloed aan dubieuze emails die na één muisklik op de afzender direct herkenbaar zijn aan een betekenisloze serie letters die de naam voorstellen gevolgd door de @ met nog meer onzinnige letters. Die berichten sígnaleer ik als ongewenst waardoor de afzenderadressen in een kolom in Outlook terecht komen.
Mij viel op dat de naam van de afzender altijd uniek is maar de @huppelepup.flut wordt 'tig keer gebruikt (tekort aan domein namen?). Ik heb een Excelsheet gemaakt waarin ik die afzendernamen met wat slimme formules terugbreng tot een kolom met alleen die @huppelepup.flut zonder dubbelen!
Ik heb zo'n domeinnaam toegevoegd aan een regel met als instructie het bericht direct na binnenkomst definitief te verwijderen. Dat werkt als een zonnetje maar Outlook is niet op het idee gekomen die kolom met tientallen domeinnamen aan die regel te kunnen toevoegen. Bij Outlook krijg ik geen antwoord op die vraag maar van Microsoft in het algemeen heb ik in de laatste 25 jaar nog nooit, ik zeg nog nooit een zinnige reactie gekregen op welke vraag dan ook.
Iemand slimmer dan Microsoft hoe ik die regel kan vullen met meerdere adressen tegelijk. Er moet toch ergens een map zijn waarin die namen voor de gebruiker worden vastgelegd of is dat bij Outlook 365 ergens in de cloud?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan