tientallen virussen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
De laatste weken word ik platgemaild met het netsky virus. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen ???? Voorheen pikte de scanner er 1 in de twee weken uit . Nu vrijwel iedere dag een stuk of 10 ....

Daar kun je verder niets aan doen. Jouw adres staat bij iemand in het adresboek die wel besmet is.

Ik neem aan dat die email die besmet is niet van 1 en dezelfde persoon is, anders zou blokkeren een optie zijn.

Dennis, ik heb het virus niet in mijn pc maar toch bedankt. Tanja, de afzender is steeds wisselend,soms een bekende maar 9 van de tien een onbekende afzender. Vreemd dat dit iets van de laatste tijd is....

Je kan dit soort dingen wel voorkomen door zo min mogelijk je email-adres op internet achter te laten. Of op Msn e.d.

Hoe meer mensen jouw naam in hun adresboek hebben, hoe groter de kans is dat dit soort dingen gebeuren.

Komen er nog bepaalde woorden in iedere mail terug (die in schone mail uiteraard niet staan)? Dan zou je mail op die bepaalde woorden kunnen blokkeren.

Geplaatst door kaj
Dennis, ik heb het virus niet in mijn pc maar toch bedankt. Tanja, de afzender is steeds wisselend,soms een bekende maar 9 van de tien een onbekende afzender. Vreemd dat dit iets van de laatste tijd is....

Oeps foutje.

Help help help, ik word knettergek. Mijn adres laat ik vrijwel nergens achter en toch word ik werkelijk bestookt met virussen. Wellicht programma's die websites scannen voor e-mail adressen en die gebruiken voor het sturen van virussen. Ik kan toch moeilijk daarom mijn mailadres van mijn site afhalen...??? Misschien iemand die hier een oplossing voor heeft bedacht of de oorzaak weet. Thanks Kaj

gebruik anders

Hoi,al jaren gebruik ik een e-mail remover
dus voordat de mail binnenkomt heb ik deze gecheckt op afzender en inhoud hier de link

Ja dat zou een optie kunnen zijn.Thanks. Ik check mijn mail bijvoorbeeld eerst via mijn webmail of via hetgeen je voorstelde. Nu denk ik eraan dat er toch ook providers zijn die je mail eerst voor je checken en je geen mails doorsturen met daarin kwaadwillende codes of virussen ??

Hoi,ik kan ook via webmail mijn berichten bekijken en verwijderen
alleen dat duurt mij telang,naar de pagina surfen inloggen etc.
via de remover snelkoppeling op bureaublad
1 klik proggie gestart
1 klik mail gecheckt
2 klik ongewenste mail geselecteerd en verwijderd
ook geschikt voor meerdere pop adressen
maar ja ik ben af en toe een beetje lui:D

idd.tegen betaling wil wanadoo mijn mail wel checken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan