• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tijd aftrekken

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Misschien heel simpel maar het lukt me maar niet: begintijd 8.00 eindtijd 17.30 pauze 30 min. Ik wil de gewerkte uren uitrekenen min de pauze. Het lukt me maar niet; het zal wel liggen aan de celeigenschappen, wie kan me helpen?:o

Misschien heb je iets aan de blijage. Let op dat je tijden invult met een dubbele punt : en niet met een punt .

Edit: inderdaad moet je de celeigenschappen aanpassen: -Opmaak-Celeigenschappen-Tijd

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Niet geheel onbelangrijk tijdens rekenen met uren: In geval van problemen met een negatief aantal uren; extra>opties>berekenen>datumsysteem 1904 AANvinken .

hartstikke bedankt, tot nu ging het goed maar nu wil ik de uitkomst betrekken in een vermeigvuldiging(x het aantal gewerkte dagen). Ik krijg nu hele rare uitkomsten!:confused:

Ik had ooit een zeeeer uitgebreid werkblad hiervoor maar die kan ik niet meer vinden. Mail evt wat details welke in je werkblad nodig zijn dan maak ik een opzetje.

celeigenschappen: :mm Hiermee word de uitkomst weergegeven in meer dan 24 uren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan