Tijd datum laten meelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Beste Helpmij -deskundigen

Ongetwijfeld voor vele powerpointfreaks een makkie, echter ik kan het niet ontdekken, en ook niet vinden op dit forum.
Ik ontvang regelmatig PPS'jes met daarin een datum en tijd van het moment dat je de pps bekijkt.
Het lijkt me redelijk eenvoudig, echter toch niet zo eenvoudig dat ik het voor elkaar krijg.
Wie kan me helpen ?? Ik wil graag in een PPS zetten welke datum - tijd het is op het moment dat ze hem bekijken....bij voorkeur nog dat ze de secondes zien meelopen.

Nu ik toch over tijd bezig ben..bestaat er ook een mogelijkheid om "af te tellen" naar een bepaalde datum ??

Graag jullie reacties, en alvast bedankt !!

Jac

Beste Remco,

Dit is inderdaad wat ik "ongeveer" voor ogen had, het is me tot nu toe nog niet helemaal gelukt wat ik exact wil, dat is namelijk dat ik in de slideshow aangeef;

Het is nu (datum - tijd) dus we hebben nog xxxx-dagen en xxxx uren te gaan voor het festijn !!

Dus mocht je nog meer tips hebben zijn ze welkom !!

Maar hartelijk dank voor de hulp !!

Jac

Beste Dorco,

Dit is een fantastische tip, hiermee ga ik aan de slag, ik zal de vraag als opgelost zetten want als ik er nu niet aan uitkom ligt het het aan mezelf...of het is iets wat niet kan.

Hartstikke bedankt !!!!

groetjes,

Jac

Succes ermee :)

laat je het even weten als het gelukt is :thumb:

Mvg, Remco

Beste Remco,

Zal ik zeker doen, momenteel werk ik er niet zoveel aan maar het staat spoedig op m'n agenda om eraan te beginnen.
Het plaatsen van huidige datum en tijd is gelukt, alleen het "laten lopen" van de secondes en het "countdown" moet ik nog even goed bestuderen..

Bedankt

wordt vervolgd

Jac

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan