Tijd in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

biebeltje4you

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Berichten
96
Beste mensen,

Ik heb een vraagje, mijn tijd in de taakbalk, blijft nooit goed staan, zodra ik mijn computer aanzet is de tijd alweer veranderd! denk aan een virus, maar dat zit niet op mijn computer! ik haal mn spyware weg met ad aware dus dat is ook goed, iemand een idee?? help me alsjeblieft zo snel mogelijk!!

liefs!!
 
Hoogstwaarschijnlijk is dan je bios battery leeg.

Of er is een programma die bij het opstarten je datum automatisch veranderd.
 
hoe kan ik kijken welke programma's automatisch opstarten?? want bij andere windows versies kan je bij uitvoeren > msconfig intikken zien welke programma's automatisch opstarten!!
 
Mario heel erg bedankt! het is gelukt, maar welke programma's moet je echt laten staan om op te starten?? en mimic we zitten in de topic windows 2000 dus welke versie zal ik hebben ???? (geintje)
 
Owjah ik zie :p .. hmz, ik klik gewoon steeds in het nieuwste vragen lijst:p
 
Wat betekent homepage hijacker ?? dat staat op die pagina achter ms 7531. Betekent dat het juist wel in het opstartmenu moet staan of juist niet?!?!? en explorer.exe ? wel of niet?? mijn engels is namelijk niet zo goed! sorry
 
Als ik het goed heb is Hijacher een programma waarmee je hele websites naar je harde schijf kunt kopieren.

En explorer.exe is de "Verwerker" van windows, als die niet is gestart zie je geen startbalk en geen bureaublad iconen enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan