maurice1985
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2011
Ik ben bezig met het maken van een sprekerslijst voor een congres. hier staan de namen, tijden, zaal, etc. in.
nu gaat het hier om de tijden. elke spreker moet optijd zijn presentatie inleveren. wat ik nu heb gemaakt is een soort stoplicht.
groen = meer dan een uur voor de presentatie.
oranje = meer als een half uur, maar minder dan een uur.
rood = minder dan een half uur.
het is me gelukt om dit voor elkaar te krijgen, maar dat werkt alleen als ik zelf de tijd invul.
op het moment dat ik de tijd aanpas naar =nu() om de tijd van nu te gebruiken dan werken mijn formules voor de kleuren niet meer.
zie voorbeeld.
heeft iemand een idee wat ik fout doe??
mijn 2de vraag wat hierbij hoort is dat ik de cel waar de actuele tijd in hoort te staan eigenlijk moet doorlopen met de tijd van windows. weet iemand of dit mogelijk is en hoe??
nu gaat het hier om de tijden. elke spreker moet optijd zijn presentatie inleveren. wat ik nu heb gemaakt is een soort stoplicht.
groen = meer dan een uur voor de presentatie.
oranje = meer als een half uur, maar minder dan een uur.
rood = minder dan een half uur.
het is me gelukt om dit voor elkaar te krijgen, maar dat werkt alleen als ik zelf de tijd invul.
op het moment dat ik de tijd aanpas naar =nu() om de tijd van nu te gebruiken dan werken mijn formules voor de kleuren niet meer.
zie voorbeeld.
heeft iemand een idee wat ik fout doe??
mijn 2de vraag wat hierbij hoort is dat ik de cel waar de actuele tijd in hoort te staan eigenlijk moet doorlopen met de tijd van windows. weet iemand of dit mogelijk is en hoe??