tijd voor een nieuwe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Na een gezellig gesprek met Crash op de HMD heb ik besloten om toch maar weer aan een nieuwe casemod
te beginnen. Thanks crash;) Ghostworld staat klaar om als webserver te gaan
dienen en de oude plannen liggen helemaal overhoop.

De nieuwe gaat een windows mediacenter worden.
Ik ga de kast dit keer zelf bouwen. Ik wil de neus van een auto maken in de kleuren van FnF toyota supra.
Metalic oranje met metalic groen dus :p Daarin Groene verlichting. er komen geen koplampen/richtingaanwijzers of wielen in.
De bovenkap moet ook als een motorkap omhoog komen. Ik moet er een telescoopveertje inbouwen ofzo. De welvingen maak ik
denk ik met kunststof matjes. Ik heb geen ervaring met wat ik nu ga doen dus ik moet nog even goed bedenken hoe ik dit aan ga pakken.

Alle tips zijn welkom.
:thumb:

Hoi Ghostworld.:)
Wat voor materiaal wil je gaan gebruiken?

Hey Crash

Aangezien ik nogal wat cases heb liggen ga ik die materialen wel gebruiken. Dus alluminium...daarover zal de nodige polyester plamuur gaan. Het binnenframe haal ik uit een oude atx kast. Daar moet ik wel erg veel aan verbouwen omdat het frame op zijn kant komt te liggen.

Ik heb hier een 250watt voeding liggen. Is dat erg aan de krappe kant? Er komt niet ernorm veel extra stroomverbruik in. waarschijnlijk gebruik ik voor de verlichting powerleds.(misschien multicolor :p )

bijgaand de kap die ik ga proberen te maken.

Bijlagen

• casemod voorbeeldkap.jpg
    casemod voorbeeldkap.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 84
Whoei, das wel een mooi motorkapje.:p
250Watt voeding, zou wel genoeg moeten zijn, mits er niet teveel zware hardware in komt. Eventueel kun je op de volgende link kijken wat er met jou hardware maximaal gevraagd kan worden aan Wattage:
http://www.jscustompcs.com/power_supply/

correctie...de buitenzijde van een pc is van staal bedacht ik me net. ...:rolleyes:
bedankt voor de tip crash

even een update.