• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijd voor tijd excel form.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MWoning

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2020
Goedendag,

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het volgende.
Ik ben fulltime werkzaam voor een bedrijf en vrijwilliger bij een hulpverlening organisatie.
Met mijn werkgever heb ik een afspraak dat ik mijn beschikbaarheid overdag mag leveren
als hulpverlener. Wel hebben we de afspraak gemaakt dat ik 50% tijd voor tijd uren hiervoor inzet.
Stel... ik ben 8 uur aan het werk als hulpverlener moet ik 4 uur tijd voor tijd inleveren.

Nu ben ik op zoek naar een tijd voor tijd excel form. Een formulier waar ik mijn opbouw kan invullen, mijn opnamen kan invullen en dan heel overzichtelijk mijn saldo kan zien.
Zelf ben ik niet heel goed in zo een form te maken in excel. Is er iemand die mij hiermee kan helpen/maken?

wat bedoel je met "4 uur tijd voor tijd inleveren" ?
Minder werken bij werkgever en minder betaald krijgen ?
Meer werken bij die werkgever om hetzelfde betaald te krijgen ?

Nee het is zo, als ik mijn beschikbaarheid lever aan de hulpverlening organisatie waar ik vrijwilliger ben, dan heb ik de afspraak met mijn baas, als ik bijvoorbeeld 8 uur mijn beschikbaarheid lever hoef ik maar 4 uur tijd voor tijd in te leveren.
dit is overwerk tijd die ik bij mijn werkgever maak. Dus ik zoek eigenlijk gewoon een sheet waarin ik dit bij kan houden

Bijvoorbeeld ik maak 3 overuren. en mijn huidige saldo is 0 dan is het dus 0 + 3 = 3 uur
Bijvoorbeeld ik neem een dag lager 1 uur op dan is dat dus 3 - 1 = 2 uur.

Dan ik dus vooral een overzicht heb met wat mijn Saldo is zonder zelf continu dat eindgetal aan te hoeven passen.

Hoop dat ik het een beetje goed omschreven heb

En als je geen overuren hebt staan, mag dat dan in negatief gaan ?

Dus als je 8 u. vrijwilligerswerk doet, geef je aan je baas 4 u. overuren terug, zonder vergoeding...
Is het 4 u. dan geef je 2 uur overuren terug ...

zo ?

(los van het feit dat dit wettelijk niet kan ...)

Ja dat gaat dan het negatieve in, en kan ik deze op een ander moment inhalen.

dus het grijpt nooit in op je 'gewone' werktijd, enkel op overuren ...?

OK.. ik maak iets !

Nee klopt, puur alleen overuren!
Ohw dat zou geweldig zijn!!!!

ruwe schets

hierbij denkmogelijkheid ...

Blauwe tekst is niet te wijzigen (nog niet beveiligd !)
en de input is nu met uren en minuten in totaal - kan aangepast om tijdstippen van / tot in te geven en Excel te laten rekenen.

Graag je feedback

Bijlagen

Dat is echt simpel, maar er gaat ook veel verloren - zo zie je dan enkel het huidige saldo en niet de evolutie van het saldo.
Kan dus eens je in de tweede maand van registratie zit niets meer vertellen over de stand einde eerste maand, en nog wel enkele andere onduidelijkheden.

Hangt er natuurlijk allemaal van af, hoe mooi en correct TS het wil, maar ik zou durven denken dat hij hier ook wel zelf was opgekomen, maar iets performanter wou...

Graag feedback dus ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan