Tijdelijk document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demii

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Berichten
6
Hallo beste mensen,

Ik hoop zo dat er iemand is die mij kan helpen. Ik heb iets heel stoms gedaan en hopelijk kan ik het nog redden, mijn probleem:

Ik heb via mijn hotmail een bestand geopend, dit is waarschijnlijk geopend als een tijdelijk bestand. Aan dit bestand heb ik de hele dag gewerkt, tussendoor steeds opgeslagen. Nu wilde ik het vandaag opnieuw openen maar ik heb het dus niet goed opgeslagen bij mijn documenten! Ik heb al gezocht in mijn tijdelijke map maar ik kan hem echt nergens meer vinden. Ik heb wel een tmp file gevonden die waarschijnlijk overeenkomt met mijn bestand (zelfde tijd en dag) nu is deze maar 0 bytes en wanneer ik deze open met word is het leeg.

Ik ben ten einde raad.
Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Demi
 
hey demii!

Ik weet nog wel wat wat je kunt proberen.
Ga eens naar uitvoeren en typ daar in:

%temp%

Dan moet je ff bij de datum kijken en hopelijk zit je document daarbij.
Je moet dan de betreffende.TMP file openen met word
 
Bedankt, maar helaas.. ik kom weer terecht bij hetzelfde tmp bestand die ik al had gevonden. Blanco en 0 bytes, kan ik hier nog iets mee?
Nog andere ideeen?
 
Als je via webmail heb gewerkt kijk dan bij de tijdelijke internetbestanden.
 
Ik heb het document terug gevonden met het programma Recuva, helaas krijg ik wanneer ik het open een heleboel vage tekens, is het nu echt het einde van mijn document of valt dit nog te redden??

Voor andere mensen die dit overkomt het programma Recuva vond het bestand terug in de volgende map:
C:\Users\*jou naam*\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan