(Tijdelijk) uitschakelen Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinnetam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2005
Om op mijn pc een spel te kunnen doen (nee niet on line ), moet ik mijn virusscanner, i.q. Norton, uit zetten. Vroeger was dat geen enkel probleem, maar nu krijg ik steeds de melding van Norton Beveiligingscentrum (dus niet vanuit Windows Security center) dat mijn pc gevaar loopt en dat ik Norton weer in moet schakelen.

Die melding is hoogst irritant, want ik wil juist dat Norton uit staat ! Heeft iemand een tip om die irritante melding weg te krijgen ?

Alvast heel erg bedankt.

mvg
Patricia

In het beveiligings schermpje rechts bij antivirus op het soort pijltje klikken. Het schuift dan uit, kies dan voor "ik gebruik een antivirusoplossing die ik zelf controleer". En weg is de melding.

Geplaatst door Masera
In het beveiligings schermpje rechts bij antivirus op het soort pijltje klikken. Het schuift dan uit, kies dan voor "ik gebruik een antivirusoplossing die ik zelf controleer". En weg is de melding.

Ik neem aan dat je het vakje bedoeld in het Beveiligingscentrum van Windows ? Daar staat al heel lang aangevinkt dat bewuste vakje aangevinkt. Dus volgens mij is dat het probleem niet (?)

De melding die ik krijg is echt van Norton zelf. Ik kan hem weg klikken, maar als ik dan niet mijn autoprotect inschakel, krijg ik binnen 10 seconden weer een melding van Norton dat mijn autoprotect is uitgeschakeld. En juist op die melding zit ik niet te wachten.

Iemand anders nog een tip ?

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan