Tijdelijke ethernetkaart naast inbelmodum, maar welke instelling moet ik instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb de computer van mijn moeder die normaal via een inbelmodum inbelt tijdelijk via haar ethernetkaart op de router aangesloten. Omdat alle update's nogal wat belminuten inbeslag zou nemen is dit makkelijker. Het lukt mij nog niet om verbinding met het internet te maken via de ethernetkaart, maar wat moet ik anders instellen?

enige wat anders moet is je netwerk instellingen op de com doe klein of thuisnetwerk en dan je werk groep van de router dan hoort die het meestal te doen bij mij in ieder geval wel

Dat heb ik geprobeerd, maar ik wordt steeds naar de inbelmodum gestuurd om verbinding te maken, ik neem aan dat het iets ingewikkelder is.

Het mag ook direct via de ethernet modum als dat makkelijker is, maar volgens mij heb ik dan weer andere instellingen nodig.

Of moet ik tijdelijk de software van de modum verwijderen?

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat de computer de kaart bij het installeren van Windows XP Pro al had geïnstalleerd, maar zie net bij apparaten beheer de kaart er niet bij staan.

Het is een 3com netwerkkaart zover ik weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan