tijdelijke internetaansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

harrie50

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Hallo ik zit sinds een paar maanden in een verzorgingstehuis , ik heb thuis een internetaansluiting van KPN maar daar heb ik hier niets aan, ik heb een laptop hierop kan ik draadloos internet ontvangen van het tehuis ,maar hier zit een code in ik kan dus niet het internet op .:o
Nu is mijn vraag: hoe kan ik mijn laptop het beste tijdelijk aansluiten op internet ( voor een paar maanden tot een half jaar ) via een dongle of zo ? of is dit een dure oplossing ???

ik krijg geen code is alleen voor personeel van het tehuis:mad:
is een dongle dan z'n dure oplossing 20 euro 400 mb per maand ,het is alleen voor internetten en wat mail versturen ,hier kan ik toch nogal wat uurtjes voor internetten

Je zou ook eens bij vodafone, telfort etc kunnen kijken wat het daar kost.

400mb moet in mijn ogen voldoende zijn mits je niet veel gaat downloaden.

Beste Harrie,
Bekenden van mij zijn ook pas verhuisd naar een bejaardentehuis. Hier was helaas geen internetcafe oid en omdat zij toch graag wilden internetten hebben ze eenvoudig online gekeken welke internetaansluiting het beste bij hun (gebruik) zou passen. Omdat zij niet heel veel gebruik maken van internet en niet heel veel downloaden konden zij het beste voor een bepaalde aansluiting kiezen. Hopelijk kan dit jouw ook helpen om een internetaansluiting uit te kiezen die bij jou(w gebruik) past. Succes ermee :D
groeten John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan