Ik zit met een probleempje, waar ik zo geen oplossing voor heb. Voor een motorclub moet ik bijhouden hoeveel rij-uren er totaal geweest zijn op één dag. Dus het aantal rij-uren van alle coureurs moet worden opgeteld. Ik wil dit dus doen door gewoon alle rondetijden die er die dag gemaakt zijn door de diverse coureurs op te tellen. Maar dit gaat niet naar wens.
Als ik tijden (in MM:SS.msec) ga optellen gaat het goed zolang ik onder het uur blijf. Kom ik daar boven, dan beginnen de minuten weer op 0, wat in principe klopt (na 59:59:999, komt 1:00:00.000) alleen vind ik die uren nergens terug. Aangezien we op een dag wel aan de 90 rij-uren kunnen komen, is het dus lastig bij te houden op deze manier.
Iemand een idee hoe dit op te lossen, zodat ik de uren weer tevoorschijn tover?
Zie bijlage wat ik bedoel
Als ik tijden (in MM:SS.msec) ga optellen gaat het goed zolang ik onder het uur blijf. Kom ik daar boven, dan beginnen de minuten weer op 0, wat in principe klopt (na 59:59:999, komt 1:00:00.000) alleen vind ik die uren nergens terug. Aangezien we op een dag wel aan de 90 rij-uren kunnen komen, is het dus lastig bij te houden op deze manier.
Iemand een idee hoe dit op te lossen, zodat ik de uren weer tevoorschijn tover?
Zie bijlage wat ik bedoel