tijden op internet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik zoek eigenlijk een programma waarmee ik kan aangeven voor bepaalde gebruikers de tijd dat ze op internet mogen zitten.
Dus van 9uur s'ochtend tot 12 s'middags.
Ik zou graag willen dat dit gekoppeld werkd aan de user name onder windowsXP maar of dit soort software bestaat.
Al komt het maar in de buurt.
Het kopellen aan de user name (inlognaam) is geen vereisten.

Iemand enig idee.
grtjs jjw

Er heeft een programma bestaan, Internet Kosten Beheer, hiermee kon je geloof ik ook tijden instellen. Maar als ik erop zoek met Google vind ie alleen maar corrupte downloadlinks.... hieruit blijkt wel dat het programma niet meer bestaat :(

Programma's die erop lijken kan ik ook niet zo gauw vinden.. ik zou zeggen... Enjoy your Googel Search :p

Edit: de jean was eerder :D

TimeUP

Nou dat TimeUP lijkt wel erg leuk, betalen zouden we ook wel willen maat wat blijkt na instalatie, TimeUP wil weten hoe je verbinding maakt, je kunt kiezen uit modem, modem en nog een modem, helaas werken we de laatste jaren niet meer met modems.
Dus dit was geen oplossing.
De google search ga ik wel doen maar niet nu, het is nu 6uur s'ochtends en tijd om te douchen en te werken, dus vanavond maar.
Dankjullie wel alvast.

grtjs jjw

ik gebruik een adsl - router en heb time-up zonder probleem gebruikt ...

Nou....

Kijk maar eens naar het plaatje.....

ScreenShot021.jpg

Deze is leeg en zonder verbinding werkt het progje helaas bij mij niet.
Mischien dat jij via bijgeleverde software van jouw adsl aanbieder via de pc verbinding maakt.
Dit doe ik niet.
Ik heb alle gegevens verwerkt in mijn router en die staat 24uur online met de provider.

grtjs jjw

Hallo,

Kijk eens op de site van KPN, daar kun je de internetkostenbeheersing downloaden, ik weet niet of je dit bedoeld, er zijn volgens geen tijden instelbaar maar wel instelbaar voor hoeveel je mag internetten

succes

Tonny

Maar dan nog

Maar dan nog, ik zoek een progje die nadat hij is ingesteld, vrijwel onzichtbaar op de achtergrond mee draait als een user inlogt op XP en gewoon toelaat het internet op te gaan binnen ingestelde uren.
Ik denk zomaar dat dit programma dat niet kan.

Tonny, kostenbeheer zul je zeker nodig hebben bij dit progje maar als het progje geen verbinding maakt omdat er geen verbindings soort is ingevuld doet hij gewoon niets hierzo.

grtjs jjw

Dat zou kunnen, toen ik nog op de telefoonlijn zat heb ik dat gebruikt, werkte prima, maar dat was onder windows 95 geloof ik, en ik was alleen gebruiker, ik zit al jaren op de kabel en dan hoef je niet in te bellen en heb je ook geen kostenbeheersing nodig. misschien is een goedkope ADSL verbinding iets.

succes Tonny

Bijna

De kinderen mogen van 4uur smiddags tot 8uur savonds internetten en daarna moet het systeem geen internet toe laten, dit moet alleen gebeuren onder bepaalde accounts en niet onder alle.
Dat is de opzet.
Als jullie wat weten dan lees ik het graag.

grtjs jjw

hier hebben we der geen software voor nodig, als ze de overeenkomst niet respecteren weten ze wat de gevolgen zijn ...

Je bedoelt

het rode vlekken syndroom op de wangen en billen??
grtjs jjw

Ach

Ik zoek verder, hopelijk jullie ook??

grtjs jjw

Als ik ooit wat tegen kom dan post ik hem maar ondertussen zet ik wel de vraag op opgelost.
grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan