Tijdens branden valt de pc uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter RasG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RasG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Hoi.. Ik zit de laatste tijd met n probleem. als ik dvds wil branden slaat de pc tijdens t branden uit (hij crasht).. Dit doet ie sinds n tijdje. In t begin negeerde ik t probleem, starte overnieuw op en begon gewoon weer overnieuw te branden maar t gebeurt steeds vaker. vanmorgen wou ik n dvd branden en toen viel hij 4 keer uit, pas bij de 5de dvd lukte t.. Ik weet absoluut niet waar ik t moet zoeken, Heeft iemand t zelfde probleem gehad? of weet iemand waar t aan kan liggen? word er echt gek van:confused:
Bvd.. groet RasG

Ohja.. virusscanner is up to date..

Laatst bewerkt:
T zou best kunnen dat de pc te warm word.. had ik zelf ook al eens gedacht.. Ik heb n acer (klein model) maar maak regelmatig alle koelgleuven en zo schoon.. kan er alleen vanwege de garantie niet inkomen.. dus kan de ventilators enzo niet schoonmaken.. pc is pas n 4 maanden oud.. hoe kan ik vaststellen of t n hitte probleem is ? en wat kan ik er tegen doen als ik m niet kan openen? heb de pc trouwens op speciale voetjes gezet zodat er rondom goed gekoeld word..

Topic kan gesloten worden.. breng m morgen weg.. word gemaakt onder garantie:D 3 weken zonder, word afkicken:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan