Tijdens de upload verandert de code

• Onderwerp starter Onderwerp starter nozel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nozel

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hoi,

Ik word gek! Ik heb een mooie html-pagina op mijn pc staan. Als ik die vanaf mijn hd bekijk in een browser ziet ie er mooi uit, met plaatjes.

Als ik hem upload naar het web, en hem dan bekijk zijn de plaatjes weg. Helemaal weg, ook uit de broncode.

stond er eerst: (lees punthaken ipv blokhaken)

[a href="bla" target="_blank"][/a]

Na het uploaden staat er:

[a href="bla" target="_blank"][/a]

Dus zonder de [img src="bla"] Hoe kan dat nou???

Groeten.

Ik gebruik ws_ftp le
Toen ik dit probleem ontdekte heb ik het ook geprobeerd met iexplorer, en daarbij gebeurt hetzelfde.

Onbegrijpelijk, want ik upload regelmatig dingen, en dit is nog nooit gebeurd. En in dezelfde upload gingen andere bestanden mee, en die doen het wel goed.

Mij valt wel op dat er geen gegevens van de image staan zoals bv. width="400" height="57" border="0"

Die gegevens staan er in het voorbeeld niet bij, maar in de werkelijkheid wel.
Daar heb ik overigens mee gerommeld, maar dat haalt niets uit.

heb je een generator programma gebruikt, dan staan daar misschien de instelling voor het path niet goed.

Ik snap jouw vraag niet helemaal, maar ik heb geen generator gebruikt.
Ik heb de code geschreven in kladblok.

Ik heb net het bestand op de server gechecked, en dat is goed. Toch krijg ik hem niet goed in IE.
Ik ga hem nu even op een andere server zetten, kijken wat er dan gebeurt.

ws_ftp le heb ik zelf ook nog weleens problemen mee gehad. Probeer anders eens een ander programma. CuteFTP (Pro) bv.

Ik heb gevonden dat dit probleem zich alleen op mijn pc voordoet. Op andere computers kan ik de pagina wel gewoon zien.
Ik was toch al van plan mijn systeem (weer) opnieuw te installeren, dus dat doe ik dan maar snel.

Bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan