tijdens inloggen foutcode: 0x80004005

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_djel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
144
hallo mensen,

ls ik wil inloggen krijg ik de foutcde: 0x80004005
Wat betekent dit?

als ik tijdens het starten van de pc op F8 druk en ik kies voor 'veilige modus','normaal
opstarten' of 'terug naar de laatste juiste configuratie'dan krijg ik dezelfde melding.

Nu is het mij wel gelukt om via een omweg in de veilige modus te komen.
Na het opstarten drukte ik op F8 en selecteerde 'opstarten in veilige modus met opdrachtprompt', hier kon ik wel mee inloggen en kreeg het opdrachtprompt in beeld, hier kon ik eigenlijk niets mee.
Toen drukte ik op TRL+ALT+DEL en toen verscheen gelukkig het taakbeheer. Hier ging ik naar bestand en selecteerde "nieuwe taak (uitvoeren'). Ik wou graag verkenner openen en toen zei windows dat hij in veilige modus wil opstarten, dat vond ik wel goed.

Hoe kan ik windows nu repareren: systeem herstel kan ik helaas niet uitvoeren in de veilige modus. Is de herstelconsole een optie?

Als ik in de bios zeg dat de dvd-rom als eerste moet starten en ik doe de xp cd erin en zet de pc aan dan zie ik het setupscherm niet en start windows gewoon op en dan zou ik moeteninloggen.
Als het wel lukt zou ik in het setup scherm kunnen kiezen voor herstellen.
 
Dat error nummer dat jij daar krijgt is bij M$ alleen bekend in combinatie met SQL server drivers :confused: Verder vind ik alleen dit error nummer gerelateerd met software die ook een serverfunctie bevatten zoals MSN Messenger en AV programma's.. Vreemd en niet te rijmen dat jij deze eror ook krijgt bij veilige modus...

Indien je van CD opstart zie je even heel kort verschijnen "Druk op een toets om van CD te starten" vanaf dat moment moet je soms meermaals op een willekeurige toets tikken om in de setup te komen..

http://www.microsoft.com/resources/...Windows/XP/all/reskit/en-us/prmb_tol_pzsk.asp

http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm

:)
 
ik ben van plan om windows opnieuw te installeren, ik kom er nu niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan