ROYONIX
Banned
- Lid geworden
- 14 apr 2011

Iedere keer als ik s' avonds PC afsluit maak ik schoonmaak grondige sessie en Prefetch en cookies en windows temp en temp enz..enz..enz.. ALLES dus.... op die manier zelfs krijg ik ook bijna nooit een herstel punt ergens in verleden dan... PC is altijd spiegelschoon dus ....( virusvrij ! ) ...
En krijg ik toch sinds eergisteren tijdens opstarten ( stom, ... dat ik geen screenshot gemaakt heb ...

Ik kan wel in apparaat Beheer installatie ongedaan maken en dat is in orde ....:thumb: maar hoe kan ik in toekomst ( voor morgen/overmorgen of volgende her-start ? ) die driver installatie absoluut stoppen ? en niet meer tijdens herstart te krijgen ? die driver sowieso heb ik niet en nooit nodig ik kan met HD alles mee, en lezen en gebruiken en opslaan op alles wat ik wil en noem maar wat ..enz..
P.S. PC is NIET besmet ( ! ) ...heb ik ge-scant met Nod32/XoftSpySE/MBAM/Trojan Remover/ en zelf's met nieuwe Windows-KB890830 ook :thumb:
Harde schijf SAMSUNG SP2514N ATA Device (250 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) ......

Laatst bewerkt: