Ik heb een lastige ziekte, want ik val soms plots in slaap terwijl ik niet achter de PC zit.
Ik weet dat de PC in slaapstand gaat mits er geen programma's draaien.
Ik zoek een liefst gratis programma dat als een tijdklok werkt, maar wel op die manier dat ik bijvoorbeeld in de laatste 5 a 10 minuten een melding krijg zodat ik de tijdklok bijvoorbeeld een uur kan verlengen. Alle programma's moeten dan automatisch afsluiten, want als ik dan toch plots in slaap gevallen ben, dat de PC echt uit gaat.
Ik gebruik zowel Windows XP als Windows XP Pro.
Je zou mij er een grote lol mee doen, want het is niet de bedoeling dat als ik in slaap gevallen ben de PC tot ik wakker wordt blijft draaien.
Mocht je een beter programma weten, dan is dat ook altijd welkom.
Ik weet dat de PC in slaapstand gaat mits er geen programma's draaien.
Ik zoek een liefst gratis programma dat als een tijdklok werkt, maar wel op die manier dat ik bijvoorbeeld in de laatste 5 a 10 minuten een melding krijg zodat ik de tijdklok bijvoorbeeld een uur kan verlengen. Alle programma's moeten dan automatisch afsluiten, want als ik dan toch plots in slaap gevallen ben, dat de PC echt uit gaat.
Ik gebruik zowel Windows XP als Windows XP Pro.
Je zou mij er een grote lol mee doen, want het is niet de bedoeling dat als ik in slaap gevallen ben de PC tot ik wakker wordt blijft draaien.
Mocht je een beter programma weten, dan is dat ook altijd welkom.
Laatst bewerkt: