• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tijdsbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieren81

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Hoe kan ik een tijdsperiode als tijdbalk laten verschijnen in een ander tabblad

Hallo Dieren81 , welkom op het forum , wat versta je onder tijdsbalk , waar haal je de gegevens vandaag > put je tijden in b.v werkuren , andere .
Post eens een voorbeeldje met wat je al hebt zonder gevoelige informatie .We kunnen je zeker helpen
Heb er een voorbeeldje ( jpg ) bijgedaan wat ik versta onder tijdsbalk

Bijlagen

• tijdsbalk.jpg
    tijdsbalk.jpg
    95 KB · Weergaven: 137
Laatst bewerkt:
Hallo Dieren81 , welkom op het forum , wat versta je onder tijdsbalk , waar haal je de gegevens vandaag > put je tijden in b.v werkuren , andere .
Post eens een voorbeeldje met wat je al hebt zonder gevoelige informatie .We kunnen je zeker helpen
Heb er een voorbeeldje ( jpg ) bijgedaan wat ik versta onder tijdsbalk

Hallo trucker10,
Dank voor je snelle reactie. Ik wil graag een format maken voor een vakantieplanning die ik voor meerdere jaren kan gebruiken. In een tabblad wil ik de data van de vakanties verwerken die dan automatisch als gekleurde balk worden weergegeven in een ander tabblad. Ik heb ondertussen al wel een paar voorbeelden gevonden die ik ga proberen.

Groet André

Laatst bewerkt:
Hallo trucker10,
. Ik heb ondertussen al wel een paar voorbeelden gevonden die ik ga proberen.

Groet André

André , als je komt vast te zitten post dan je bestandje met wat je al hebt , dan helpen ze U hier wel verder . er zijn tig aan mogenlijkheden om dit te verwezenlijken .

Hallo Dieren81,

Op Worksheet.nl kwam ik een fraaie vakantieplanning tegen van Kees Oosterveld.
Ik voeg hem als bijlage toe.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan