Tijdsindicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn Kist

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Hallo allemaal,

Is er iemand die weet of er een mogelijkheid is om een tijdsindicatie voor de gehele presentatie te showen.
Deze tijdsindicatie moet niet zichtbaar zijn in de presentatie.

Ik weet dat er zoiets wel is voor animaties in de slides, maar ik heb het nodig voor de gehele presentatie.

Iemand een idee??

Alvast bedankt.

Mvrgr,

Martijn Kist

Een vraag over presentaties in een PowerPoint forum? Laten we er maar vanuit gaan dat ie over PowerPoint gaat... Is de vraag duidelijk? Da's een hele andere vraag.
Is er iemand die weet of er een mogelijkheid is om een tijdsindicatie voor de gehele presentatie te showen.
Deze tijdsindicatie moet niet zichtbaar zijn in de presentatie.
Nog even afgezien van het gruwelijke gebruik van het woord 'showen' dat toch echt 'laten zien' betekent, snap ik niet dat je in twee zinnen eerst aangeeft dat je de tijdsindicatie wilt zien, en in de tweede zin keihard stelt dat de indicatie nu juist niet getoond moet worden. So what's it gonna be, baby?

Laatst bewerkt:
Heel erg onduidelijk inderdaad.

maar je kunt natuurlijk er een "autmatische" presentatie van maken. je geeft elke dia een tijd mee waarop deze zichtbaar moet zijn en vervolgens gaat hij over naar de volgende slide. hierdoor moet je je altijd aan deze tijd houden?

Of eventueel een stopwatch toevoegen? http://lifehacking.nl/windows/powerpoint-een-flashy-timer-in-je-presentatie/

Geen flauw idee waar je naar opzoek bent

Laatst bewerkt:
Om alvast een voorzetje te doen: hier een voorbeeldje van een 'live' timer. Maakt gebruik van een Add-on, en kost als hij bevalt na 30 dagen geld, maar vermoedelijk altijd een stuk goedkoper dan zelf programmeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan