• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijdslijn planning op basis van van balken overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winnie3434

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2014
Beste forum leden,

Ik ben al enkele dagen bezig iets te vinden om een balkenplanning te maken op basis van [object] [start datum & tijd][stop datum &tijd] [welk artikel gepland], de tijdslijn is opgebouwd in 10min
Als voorbeeld hierbij de bijlage mogelijk is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit het beste kan uitvoeren, omdat ik diverse dingen al heb geprobeerd heb ik sommige waarde nog zichtbaar staan welke mochten ze overbodig zijn gewoon kunnen worden verwijderd

Mogelijk is er iemand die mij op weg kan helpen hoe ik dit zou kunnen realiseren.

Vriendelijke groet,
Eelco

Bekijk bijlage Tijdslijn planning v2.xlsx

Even zoeken op 'gantt chart' geeft je duizenden voorbeeldjes. Blijkbaar ben je nogal een fan van CONCATENATE() / TEKST.SAMENVOEGEN(). Waarom? Een datum is een geheel getal de tijd is een gedeelte van de dag. Deze kan je net zo goed bij elkaar optellen. Wat waar moet komen kan ik uit het bestand niet opmaken.

Bedankt voor je reactie VenA. Ik ga met jou advies aan de slag en mij verdiepen in de "gantt chart", de bedoeling die ik voor ogen had was zodra er bij de planning invoer [object] [start datum+tijd] [eind datum+tijd] wordt ingevuld hij op de tijdslijn planning overzicht een kleurenbalk laat zien bij het object, de tijdslijn hier had ik opgezet in 10 min blokken.

Bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan