• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijdstempel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lseverins

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Berichten
35
Beste ,

Vraagje, is het mogelijk in excel een knop of iets dergelijks te maken dat als ik in excel het werk van een collega heb nagekeken ik deze kan "onderteken"?
Bijvoorbeeld als: LS 10-1-2014 (LS zijn initialen vast gegeven) (datum variabel)

Hopelijk is het een beetje duidelijk....

Alvast bedankt voor jullie reactie!

met vriendelijke groet,

Lenny Severins
 
Voeg een knop toe (tab 'Ontwikkelaars', knop 'Invoegen' en dan 'Opdrachtknop' onder 'ActiveX-besturingselement') en koppel daaraan een macro:

Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
    [b20] = [a2] & " " & Format(Now, "d-m-yyyy")
End Sub

Ik heb geen idee hoe je bestand eruitziet, maar bovenstaande basale voorbeeld plaatst bij het klikken op de knop in cel B20 een tijdstempel, waarbij in A2 de initialen staan.

NB: Met behulp van deze optie ga je wel macro's verwerken in je bestand... Ik ben er persoonlijk altijd voorstander van om dat te vermijden als het niet noodzakelijk is. Maar dat terzijde :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan