Tijdsweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierm010

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Ik werk met Office 2003. In de agenda wordt standaard 24 uur weergegeven.Dus 0. tot 24.00. Ik wil alleen maar weergegeven hebbende tijd waarin ik werk zeg van 7 tot 19.00. Kan dit?

Nu zie je wel dat bovenstaande tijd gearceerd is in een andere kleur, maar toch moet je scrollen omdat zoals gezegd de hele dag wordt weergegeven.

Hoi,

Volgens mij kan je de dag niet zo instellen, dat je maar een deel van de 24 uur laat weergeven.
Standaard wordt dat weergegeven in tijdseenheden van een half uur, wat tot gevolg heeft dat je niet de hele dag op je scherm hebt.
Door - boven de urenindeling - op het blancovlak te rechtsklikken kan je kiezen voor een tijdindeling per 60 minuten (zie bijlage) waardoor je wél de hele dag zichtbaar hebt.

Bijlagen

• Tijdbalk.JPG
    Tijdbalk.JPG
    27,7 KB · Weergaven: 60
Valijn zei:
Hoi,

Volgens mij kan je de dag niet zo instellen, dat je maar een deel van de 24 uur laat weergeven.
Standaard wordt dat weergegeven in tijdseenheden van een half uur, wat tot gevolg heeft dat je niet de hele dag op je scherm hebt.
Door - boven de urenindeling - op het blancovlak te rechtsklikken kan je kiezen voor een tijdindeling per 60 minuten (zie bijlage) waardoor je wél de hele dag zichtbaar hebt.

Ja klopt, die optie ken ik, alleen zie je dan niet de afspraken die je op een half uur hebt gemaakt staan:confused:

Misschien eens in Tweak UI duiken..

Nou, toch wel hoor (zie bijlage), maar mocht je inderdaad erachter komen dat je ook alleen de tijd van bijv 9.00 - 17.00 uur kunt laten weergeven ipv 24 uur dan graag je oplossing.

Bijlagen

• Tijdbalk1.JPG
    Tijdbalk1.JPG
    32,3 KB · Weergaven: 52
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan