Tijdvermelding onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

evertje

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Berichten
30
Al langere tijd vraag ik me af waarom de tijdmelding van binnengekomen E-mails verschilt van de werkelijke tijd (die rechts onder op het scherm van de notebook vermeld wordt). Bij het plaatsen van een vraag op helpmij was de tijdmelding 17.29 uur terwijl 19.29 uur aangegeven werd op het scherm.
Rara hoe kan dat ?
 
Denk eraan dat de tijd van de mailserver waar de mail binnenkomt bepaalt welke tijd van binnenkomst geldig is. Staat aldaar de tijd verkeerd (of op jouw computer), dan kun je dus tijdverschillen krijgen.

Succes,

Tijs.
 
te moeilijk

Denk eraan dat de tijd van de mailserver waar de mail binnenkomt bepaalt welke tijd van binnenkomst geldig is. Staat aldaar de tijd verkeerd (of op jouw computer), dan kun je dus tijdverschillen krijgen.

Succes,

Tijs.

hallo Tijs, bedankt voor je meoite, mmar dit wordt al te moeilijk voor mij. Had gehoopt op een simpele oplossing. tijd op beeldscherm is ok. en de tijd bij het inleggen van de vraag op helpmij geeft een tijsverschil van 2 uur.

denk dat ik hiermee maar moet afsluiten
 
Dus de tijd op Helpmij is de boosdoener? Hoe is dat vandaag?
 
bestuurslid ??!!

Er is een spreekwoord: de pot verwijt de ketel enz........
Ik heb tijs bedankt voor de moeite dat hij mijn vraag beantwoord heeft en aangegven dat ik blijkbaar nog te veel leek ben. Ik bedank en leg de schuld bij mijzelf. Om uit te leggen wat mijn probleem is, heb ik aangegeven : tijd op PC verschilt van tijd aangegeven op mails. Daarna merkte ik ook dat eenzelfde verschil optrad tussen mijn PC en de tijd van inleg van mijn vraag op helpmij. zelfs iedere leek kan daaruit afleiden dat het probleem dus wel degelijk in mijn PC zit. Waarom ik dan nota bene van een bestuurslid !!! zo'n verwijt krijg, snap ik echt niet. Dit zegt meer over hem dan over mij.

Ik sluit nu echt af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan