tijdverschil

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
333
Hallo,

Toen de wintertijd in ging viel mij op dat mijn backups (op CD's en DVD's) ineens uur tijdverschil hadden met de originele bestanden op de computer. Omdat ik in Nico's Commander de vergelijkfunctie gebruik met backuppen, moest ik dus alle bestanden opnieuw opslaan.
Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van de winkel, maar daar zei men dat dit eigenljk niet kan gebeuren. Bij verandering naar zomertijd verschoven de tijden bij alle bestanden echter wéér een uur mee. Ik heb screenshots van voor en na de verandering naar de helpdesk gestuurd, maar ze hebben nog steeds geen idee hoe het komt.
Uiteindelijk heb ik de tijd van de internet klok in Windows weer een uur terug gezet. Maar het is best lastig dat de klok nu dus een uur achter loopt.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen of hoe het op te lossen is?

Mijn harde schrijf is verdeeld in vier partities. Eén primaire partitie voor recovery (Fat32, EISA-configuratie). De andere hebben NTFS als bestandsssysteem. Op de primaire partitie C staat het systeem (Windows XP Home). De andere twee partities (D en E; mijn dataschijven, hier sla ik alle bestanden op) zijn logische stations.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan