• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijdweergave in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjarden

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2005
Berichten
7
allo,

Vorige keer hier de gouden tip gekregen,dus nog maar eens een poging doen voor iets eigenaardigs
Als ik van gegevens een draaitabel maak, (wat me aardig lukt) stelt zich het volgende probleem. In één van de tabellen staan uren weergegeven, in celeigenschappen stel ik deze in op tijd vb 13:00, als ik dan de draaitabel maakt krijg ik deze uren ook maar met de seconden erbij,als ik de celeigenschappen in de draaitabel aanpas op tijd nl 13:00 of aangepast op "00" om steeds 2cijfers te zien (09:00 dus) lukt het wel, maar steeds als ik de draaitabel vernieuw geven de cellen of een aantal ervan terug de seconden weer !
Is dit aan te passen ,zodoende de tijd in de draaitabellen steeds met 4 cijfers wordt weergegeven ?

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • Test onregelmatigheden zwembad.xlsx
    16,8 KB · Weergaven: 344
De kolommen met de tijdswaarden "Van" en "Tot" worden nu als rijlabels weergegevens. Verplaats deze naar Waarden, en geef vervolgens bij de veldinstellingen bij waardevelden sorteren Som op en stel bij getalnotatie een tijdsnotatie in.

Groeten,

M.
 
De kolommen met de tijdswaarden "Van" en "Tot" worden nu als rijlabels weergegevens. Verplaats deze naar Waarden, en geef vervolgens bij de veldinstellingen bij waardevelden sorteren Som op en stel bij getalnotatie een tijdsnotatie in.

Groeten,

M.
 
De kolommen met de tijdswaarden "Van" en "Tot" worden nu als rijlabels weergegevens. Verplaats deze naar Waarden, en geef vervolgens bij de veldinstellingen bij waardevelden sorteren Som op en stel bij getalnotatie een tijdsnotatie in.

Groeten,

M.

Hoikes,

Is mij gelukt, al van alles geprobeerd, maar zag het bos door het bomen niet meer :)
Zeeeeeeeeer hartelijk bedankt,en dat meen ik hoor

Groetjes
Bjraden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan