Tik tussen muzieknummers bij branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

carine12345

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
muziek met nero 7

hallo, ik ben Carine en zit met een probleempje. Telkens als ik een muziek-cd brand met nero heb ik tussen ieder liedje een klik. Wat doe ik verkeerd ? Hopelijk kan er mij iemand helpen.

Als je de muziekbestanden afspeelt met Windows Media Player of Winamp ofzo, hoor je die klik dan ook?

Mijn eerste suggestie zou zijn om de pauzes tussen de nummers uit te halen voor het branden en kijken of dat een verschil maakt.

Azhriaz zei:
Als je de muziekbestanden afspeelt met Windows Media Player of Winamp ofzo, hoor je die klik dan ook?

Mijn eerste suggestie zou zijn om de pauzes tussen de nummers uit te halen voor het branden en kijken of dat een verschil maakt.

oke ik zal het eens proberen

Is dat gelukt?

En wat moet ik mij bedenken bij een "klik". Alsof je een deur dichtdoet of zachtjes op de achtergrond een kraakje?

hier ben ik terug, ik heb al vanalles geprobeerd maar ik blijf met een klik zitten tussen de liedjes die ik brand.
Als ik ze afspeel op mijn computer hoor ik geen klik, wie kan mij helpeen?

ik denk dat het opgelost is met "disc at once 96". Bedankt, maar ik heb nog een vraagje.
Hoe kan ik een volledige bibliotheek aanmaken bij Nero, nu moet ik altijd invoegen en dat is nogal omslachtig.

o nee, ik dacht dat je het over Nero had, welk programma gebruikt u als ik het weten mag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan