tikken in de dvdspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

flits77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
ik heb een tv met dvdspeler erin maar hij speelt niet altijd de dvds af als ik de dvds in de dvds in de dvdspeler doe krijg ik 3 a 4 a 5 keer een tik te horen en vervolgens geven ze geen aan dat er niks in zit als ik de dvds in de computer afspeel doen ze het wel maar niet in de dvdspeler
weet iemand waar het aan kan liggen

Hallo

Merk/typenr/ouderdom waren ook nuttig geweest.

Loopwerk stofvrij ??

Laseroptiek al gereinigd liefst manueel d.m.v. oorstokje en "eau de cologne"

Of ... d.m.v. een reinigings c.d. , maar daar ben ik persoonlijk geen voorstander van.

En .. uiteraard zijn de gebruikte c.d's/d.v.d's krasvrij , want het ene loopwerk is gevoeliger "lees: goedkoper gemaakt" voor krassen dan een ander.

Peter

het is een proline en ongeveer 3 a 4 jaar oud

het is een tv en dvdspeler in een
ik heb er al met een oorstokje in langzaam geveegd en er kwam idd we wat stof af

ik heb geen reinigings cd dus die kan ik ook niet gebruiken enig idd waar ik er een kan halen mischien

er zitten geen krassen op de dvds ik heb er naar gekeken ik heb ze zelfs voorzichting afgestofd met een brilpoetsdoekje en ik kan ze wel in de computer afspelen

Hallo

Het beste is zoals ik reeds eerder heb vermeld manueel de laseroptiek zuiver maken , uiteraard dient toestel te worden geopend.

Reinigings c.d. te koop bij o.a. "Action" , lokale verkoper t.v. en audio apparatuur , of een deftige lokale elektronikawinkel .

Let er wel op dat het borsteltje gemonteerd op de c.d. een deftig exemplaar is , en niet slechts enkele haartjes.

Peter

ik heb inmiddels een dvdcleaner gebruikt ik heb hem wel een keer of 7 8 op moeten starten omdat hij hem niet wilde pakken maar nu doen alle dvds het gewoon weer
bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan